Friday 9 October 2009

Jamuan Akhir Bersama En Razak (jurulatih angklung)




Jamuan ini telah diadakan sempena hari terakhir En Razak melatih para pelajar PPKI SKPB bermain angklung untuk tahun 2009. Kami di sini mengucapkan berbanyak-banyak terima kasih kepada En Razak kerana telah sudi memberikan tunjuk ajar kepada para pelajar ini. Segala tunjuk ajar yang diberikan akan kami pergunakan dengan sebaiknya. Diharap semoga pada tahun hadapan En Razak masih lagi mahu memberikan tunjuk ajar kepada kami.

1 comment:

  1. Assalamualaikum..

    saya Cikgu Rahimah merupakan seorang guru pend. khas di selangor. saya tertarik dengan program terapi muzik angklung yang dijalankan oleh PPKI SKPB dan ingin melaksanakan program yang sama di sekolah saya pada tahun 2012. Tetapi masalah saya kini ialah saya tidak dapat mencari jurulatih angklung di selangor. oleh yang demikian boleh ke saya mendapat pandangan dan bimbingan daripada program PPKI SKPB bagaimanakah saya mahu mendapatkan jurulatih angklung ini....terima kasih.

    ReplyDelete